בדיוק מה שאתם צריכים – ליסינג פרטי

מערכת שורש  כב טבת, תשעט  12/30/2018

רכבים הם חלק גדול מהעצמאות שלכם במהלך היומיום. התניידות נוחה ויעילה ממקום למקום היא חשובה, אבל לא פחות מזה, חשובה גם הבטיחות של המשפחה שלכם, אחסון גדול ונוחות מקסימלית. נכון, אתם יכולים להתחיל לחפש בנרות ולנסות למצוא את מה שמתאים לכם – אבל למה לעבוד קשה כשיש פתרון קל הרבה יותר?
.......................

בדיוק מה שאתם צריכים – ליסינג פרטי

צילום: pixabay
שוק הרכב הוא שוק מגוון ועצום. כל כך הרבה דגמי רכבים מכל כך הרבה יצרנים עם כל כך הרבה נתונים – זה יכול לבלבל את כולם. אין שום בושה בלבקש עזרה, ואם כבר אתם מקבלים אותה אז שתהיה מתואמת לצרכים שלכם בדיוק, לא? בליסינג פרטי אתם מקבלים את כל היתרונות מהרכב שתרצו, בהשקעה המינימאלית ובחסכון הגדול ביותר. הגיע הזמן לדאוג לעצמכם כמו שצריך.

מה זה ליסינג פרטי?
ליסינג פרטי היא למעשה עסקת מימון. מדובר במקרה הזה בהשכרה של רכב לתקופת זמן, עליה אתם מסכימים מראש, מול מגרש הרכבים שממנו תשכרו. מה היתרון של השיטה הזו? הסכום הכספי שתצטרכו להשקיע. כשמדובר ברכישת רכב סכומים גדולים מאוד נכנסים למשוואה, ועם סכומים גדולים מגיעות פשרות רבות. כדי לרכוש את הרכב שעונה לכם על כל הצרכים תצטרכו להוציא סכומים לא מבוטלים, לעומת ליסינג פרטי שמאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות של הרכב הזה, בהוצאה חודשית נמוכה הרבה יותר ונוחה.

מה קורה בסוף התקופה?
בסוף תקופת השכירות יש לכם שתי אפשרויות. תוכלו להחזיר את הרכב אל מגרש הרכבים כפי שסוכם מראש, ולבדוק אפשרויות מחדש – בין אם תרצו לפתוח חוזה על רכב אחר, או למצוא פתרון תעבורתי אחר. או שתוכלו לרכוש את הרכב מהמגרש, בתנאים נוחים הרבה יותר, ובסכום נמוך יותר בהתחשב בתשלומים החודשיים שביצעתם במהלך תקופת השכירות. האופציות נמצאות בידיים שלכם תמיד, ואתם תוכלו להחליט מה משתלם יותר בעבורכם.

מה תקבלו שלא תוכלו למצוא לבד?
ברוב מגרשי המכוניות המבחר של הדגמים השונים עצום. תוכלו, בעזרת אנשי המקצוע במגרש, למצוא את הרכב שמתאים לכם בצורה המושלמת, כמו כפפה ליד, בלי לכתת את רגליכם בין מוכרים פרטיים או סוכנויות הרכב השונות. המגרשים לרוב מציעים לכם ייעוץ מקצועי על מידת הבטיחות של הרכב, על היכולות שלו ועל ההתאמה לנסיעה החלקה ביותר עבורכם, כך שתוכלו לעבוד פחות ולצאת עם הרבה יותר.
חשוב להסתייג ולהגיד שיש מגרשי רכבים שיכולים להציע לכם מלאי מוגבל יותר, ולכן ההתאמה עבורכם תהיה פחותה. לכן חשוב ללכת ולמצוא את המגרש הטוב ביותר שיוכל להציע לכם עסקת מימון משתלמת ואיכותית ומגוון רחב של רכבים חדישים ובטוחים, שעומדים בתקנים העדכניים ביותר ובמחירים נוחים ומותאמים. הגיע הזמן שתפסיקו להתפשר על הרכב שמשרת אתכם כל יום, ותדאגו לעצמכם לרכב שישדרג את איכות החיים שלכם.